28 Ekim 2011 Cuma

Komedi: Marley ve Ben Genclik Yillari | 2011 | TR | DVDRip |





Marley Me The Puppy Years - Marley ve Ben Genclik Yillari 2011 DVDRip XViD TRDub









Yapim:

2011 - ABD

Tür:

Aile, Komedi,

Süre:

86 dakika

Yönetmen:

Michael Damian,

Oyuncular:

Chelah Horsdal, Geoff Gustafson, Sydney imbeau, Travis Turner, Ron Wear, Julia Rhodes, Gordon Grice - Dundee (ses), Christopher Goodman - Cat (ses), Marie West, Grayson Russell - Marley (ses), Lauren Lavoie, Jarod Joseph, Eduardo Noda, Alex Zahara, Lee Tockar, Merrilyn Gann, Donnelly Rhodes,

Senaryo:

Michael Damian, Janeen Damian,

Yapimci:

Connie Dolphin, Janeen Damian,



Konusu :

Jennifer Aniston (Jenny) ve Owen Wilson(John) yeni evli çift rolünde sizleri kahkaya bogacak. Genç çift hayatta önemli kararlardan biri olan çoçuk sahibi olmayi düsünür. Sonra hayatlarina Marley girer… Sevimli fakat ele avuca sigmayan Labrador yavrusu Marley, hem köpek egitim okulundan atilir hem de Grogan\’larin evini mahveder. Fakat, kalbi belaya olan istahi kadar büyük olan Marley; Grogan\’larin yeni islerine, yeni evlerine ve büyüyen ailelerine kisacasi bütün yasadiklarina taniklik etmistir.

















Get Marley.ve.Ben 2011 TR DVDRip XViD www.filmindiriyoruz.com.avi on Wupload.com









File name: Marley.ve.Ben 2011 TR DVDRip XViD www.filmindiriyoruz.com.avi File size: 1.03 GB







0 yorum:

Yorum Gönder